duminică, 6 ianuarie 2013

Sierra Rene




































































Urmareste pe Twitter @ SierraReneXO> Eu sunt o distracție, cu picioarele pe pamant-fata, cu o determinare care se potrivește puțini. Recurs pe scară largă-am pune în recurs pare că atât bărbați și femei. Moștenirea mea este greacă și italiană, iar eu sunt foarte carismatic, cu o margine interesant de personalitatea mea. Corpul meu superb, cu cele clasice 34C-24 - 36 măsurători, atrage oamenii, in timp ce zâmbetul meu și simțul umorului marcă oprește-mă scurt de a părea un ideal de neatins de adevarata frumusete, și, astfel, sunt departe de pericol pentru femei. Am un stil natural, care este sexy, cu doar un indiciu de punk rock, deși sunt extrem de versatil. În plus, am fost publicate în plan internațional "Ultimate MMA" revista august 2012, "The Ring" Revista octombrie 2012, "lupta" revista octombrie 2012, Coperta revistei Model de ModelsMania octombrie 2012, Planet Beach International Model Coperta din 2012, domnișoara Tropic Frumusete Lumea Finalist 2012, domnișoară costum de baie Statele Unite ale Americii Lumea Finalist 2012, Oficial Card de fata Inel pentru MMA box, a făcut reclame, emisiuni TV sindicalizate, pistă, și are o piatră de temelie în industrie importantă de film de mișcare. Talent, dedicatie, si ambitia pe care am arată, mă face să mă o unitate aparentă a succesului.                              https://www.facebook.com/renee.s.ward.92

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu