sâmbătă, 25 aprilie 2020

Ce putem spune despre această femeie uluitoare!

Ce putem spune despre această femeie uluitoare! E blondă, frumoasă și o

exhibiționistă autoproclamat. 
Kendra a început în timp ce în colegiu cu efect de camă și a avut o creștere orbitor la faima industriei după ce a fost prins de teasing și jucându-se cu ea însăși într-o bibliotecă! Și așa sa născut "Library Girl" nickame. Kendra a făcut debutul exclusiv băiat / fată în industria pentru adulți pe Vixen și chiar a devenit site-uri inaugurala înger august!Fostului iepuraş Kendra Wilkinson îi este teamă de pizza Fostul iepuraş Playboy Kendra Wilkinson este îngrozită de mirosul de pizza, deoarece îi aduce aminte de vremurile când lucra ca ospătăriţă.
Citeşte întreaga ştire: Fostului iepuraş Kendra Wilkinson îi este teamă de pizza.Frumoasa blondă, în vârstă de 25 de ani, care a devenit mamă anul trecut în decembrie, susţine că chiar şi ideea de pizza o îngrozeşte, pentru că îi trezeşte amintiri neplăcute. „Este exact ca o fobie. Nu suport nici mirosul de pizza. Mi se face scârbă. Nu aş mai pute suporta mirosul ăla pe mâini. Mă îngrozeşte ideea”, a declarat fostul iepuraş Playboy. Pe lângă faptul că nu mănâncă niciodată pizza, Kendra spune că este foarte atentă la alimentele pe care le consumă, mai ales că în timpul sarcinii s-a îngrăşat câteva kilograme, fapt ce o enervează foarte tare. „Ultima oară când m-am enervat a fost atunci când m-am urcat pe cântar. M-am supărat foarte rău, pentru  că, deşi muncisem foarte mult, nu prea se vedea”, a adăugat Kendra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu